Banunur Kızlar oğlum bugün 6 ay 12 günlük saglikocagi aşı için aramadı bende merakla ettim gidip sordum bana dokuzuncu ayın dördünde 6. Ay aşısı olduğunu söyledi ama biz o zamana 6. Ayımızi doldurmak üzere olucaz bı sıkıntı olur mu acaba
birmelekannesiiiiii Banunur hayır olmaz canım benim bebegim de 7. ayına girecek neredeyse 25 inde olucaz bizde 1 tane aşısı geç yapıldığı için onu dengeliyorlar