Azramina öncelikle en büyük yanlışınız meme reddi olmaz memeyi yanlış tutma yanlış kavrama olur, bebek emme refleksi ile dogar zaten reddetmek memeyi tutamamak ve kavrayamamaktır. Sizin burda farklı emzirme pozisyonları denemenizde fayda var ve gögüsünüzün tüm kahverengini alıcak şekilde denemenizi vazgecmemenizi tavsiye ederim çünkü sagmak evet güçlü birşey ama bebegin emme güçlüğü kadar kuvvetli degildir eger tek gögüsünüzü emdirirken digerne pompa takarsanız gögüs digerine reaksyon verir ve süt fazlalaşır, emdikçe süt çogalır ve emmesi icin çözümler üretin lütfen vazgecmesine izin vermeyin videolar icerikler izleyin…