Anlayamıyorum gerçekten 2 ay 19 günlük akşamları belli saati var uyumadan önce genelde sürekli ağlar. Onun dışında gündüz de hiç uyumaz hep kucak ister ve bol bol ağlar yemek ister ağlar gazı olur ağlar uykusu gelir ağlar ama akşam ki gibi uzun değil aralıklarla bebeğim huysuz mu hep böyle mi devam edecek yoksa biz de normal bebekler gibi bir gün geçirebilecekmiyiz 🥹