narlinco Kızım 4. Ay atak döneminde meme neredeyse hiç emmek istemiyor mamayıda zorlaya zorlaya içiriyorum. Çevreye aşırı duyarlı her şey ilgisini çekiyor. Bu meme olayını nasıl toparlayabilirim başından geçmiş veya aynı durumda olanlar neler yaptı ve ya yapıyor?
Burcusenkoc narlinco emzirirken konuşunca bile bırakıyor emmeyi gülmeye başlıyor bazen kızıyor kafasını geriye atıyor böyle zamanlarda yatarak emziriyorum o zaman emiyor ☺️ Çok zormuş ya 4. Ay uyuma saatleri bile ileriye gitti 8 buçukta uyurdu 10 buluyor artık
Minigim76 narlinco valla 4. Ay atağı kadar zor birşey yok benim bebeğim de ağlıyordu istemiyordu memeyi her yolu denedim ayakta emziriyordum artık sonra sakinleşince oturup veriyordum öyle öyle anca atlattık. Allah yardımcınız olsun valla zor atak dönemi :((
narlinco Burcusenkoc bizdede hepsi mevcut sanırım doğumdan beri en kötü ve zor dönem bu dönem🫠 Allah yardımcımız olsun valla
EsmAybars44 1.5 aylıkken başladı meme reddimiz. Sağım ve mamayla destekliyorum. Memeyi tutuyor şuan ama zorla ve her zaman değil. Sütüm maalesef azaldı ayakta,zıplayarak,hoplayarak,sallanarak emzirmeye çalışıyorum.
narlinco EsmAybars44 bizde de durum o şekilde aşırı düşkün bir bebek olmadı memeye zaten ilk günden bugüne. Hep ite ite zorla geldik bu zamana kadar ama 4. Ay atağı ile pik yaptı. Allah kuvvetimizi arttırsın