SevgiliMerdin
Sürülür canım. Benim bebeğimde çok gazlıydı, herşeyi denedim sağlık ocağında hemşire tavsiye etti acı elma yağı aldım ayaklarına ve karnına sürüyordum çok faydasını gördüm. Günde bir defa akşamları sürüyordum biraz uyuyordu. Ama azıcık sür canım keskin kokusu var ve çok dikkatli kullan, sürdükten sonra hemen elini yıka, bebeğin eline yüzüne ağzına gelmesin zehirliyormus tek bir damlası bile ağzına degmemeli bilmeden kullanıp zehirlenen çok olmuş uyariyorlar zaten de yinede bende belirtmek isterim bebeklerin herseyinde hassasız 😊💕