Aslında en güzeli mevsim meyve/sebzeleri.
Buzluğa attığınız şeyleri de 3 ay içinde tüketmek en sağlıklısı.
Ben de küçük çıtçıtlı poşetlere rendelenmiş havuç, kırmızı biber, sarımsak ekleyerek bezelye barbunya falan atardım. Epey pratik oluyor. Meyve suyu da küçük bebeklerimiz için pek sağlıklı tercih değil bilginiz olsun. 2-3 yaştan önce fazla önerilmiyor. 🙏