Gulsahhkyaa Bugün 3 ay 5 günlük kızıma yaptırdım güncel fiyat bilgisini paylaşmak istedim. Doktorumun önerisiyle bu ayda yaptırdım.
BuseBlt Gulsahhkyaa ikisi toplam mı 1600? Bir de ateş yaptı mı bizde haftaya yada önümüzdeki ay yaptıracağız şuan dişten dolayı hafif ateşi var devam ederse önümüzdeki ay yapalım dedi doktorumuz
birannebirmelek Gulsahhkyaa nimenrix 1. Dozu yaptırmıştım 7. Ayda 2. Dozu ekim ayında yatıracağım . Bexseroyu hiç yaptırmadım 3 yaşında yaptırmayı düşünüyorum. Ben alırken 600-700 gibi bir fiyattı çok zam gelmiş gerçekten
Gulsahhkyaa Bugün yaptırdım takibini yapacağım çok şükür bu zamana kadar ateş olmadı sadece huzursuzluğu çok oluyor
Klymeneninatlasi Yelda35 evet daha birine yetemiyoruz ki. Ve çok önemli bir aşı muhakkak olması gerek. Ama devletin umurunda değil. Üç çocuk doğurun demek kolay. Zam üstüne zam yapalım kafasındalar anca.
Mavi04 Önümüzdeki ay bexsero, nimenrix ve rota üçü bir arada combo… En iyisi kredi çekelim aşılar için
Poyrazin_annesii Rabbım yardımcımız olsun hersey cocuklarımız ıcın. Bız rota aşılarını tamamladık. Doktor önerısıyle 9 aylıkken menenjıt aşısı olcaz bakalm ozaman fıyat nekadar daha artıcak
Yelda35 Klymeneninatlasi katılıyorum oğluma verdiğim imkanları diğer çocuğuma da vermek isterim ama maalesef zor Allah ömür versin evlatlarımıza
Bersahefem Gulsahhkyaa beksora 1.dozu yaptırdım yarında ikinci dozu yaptıracgm en son 722 idi sadece beksora sonraki ayda nimerix o daha uygundu beksora dan
Balkuupu Bersahefem kaç aylık bebeğiniz acaba ? Biz de 3 aylığız da ne zaman ilk doz yapılması gerekiyor acaba
Gulsahhkyaa Balkuupu Bana doktorum 3-5-13 aylarda yaptırabileceğimi söyledi ama ben erkenden yaptırmak istedim ne kadar erken o kadar iyi