Hiç kabız olmazdım gebelikte ve normal doğumdan sonra hep kabızım Tuvaletimi yaparken cam kesiği gibi acıtıyor ve bir gün boyunca neredeyse acısı geçmiyor arkadaşım çatlak muhtemelen dedi ondada aynısı oldu günüm zehir oluyor daha 27 günlük bebeğim başına gelen var mı