Burda birden fazla post gordum uyku egitimi, ayakta sallanmaya alismis, emerken uyumaya alismis, kucakta uyumaya alismis bebek. Yerine kondugunda uyanan bebek vs vs. Benim kizim 2 aylik bunlarin hepsinden azar azar var ama boyle ciddi derecede degil. Sorum şu; ben bebegimi ilerde uyku egitimine mecbur kalmamak adina simdiden ufak ufak biseylere alistirmalimiyim? Evet ise tavsiyeleriniz neler? Gunu gununu tutan bir bebek degil dune kadar gunduzleri cok sorunumuz yoktu ama dun sabahtan aksama kadar surekli emmek kucagimda uyumak istedi hafif huzursuzlugu da vardi. Bugunde boyle gidecek gibi gorunuyo. Her nekadar istemesemde suan salliyorum ama uyumuyo kipir kipir kah agliyo kah susuyo. Bazen emerek uyuyo yerine koyunca uyaniyo. Sanki surekli beni istiyo. Diyeceksiniz 2 aylik normal, ben bu anlattiklarima alisip boyle gitmesinden korkuyorum sorun suan bunlari yasamam degil. İnternette bakiyorum 8. Hafta atagi diyo, boyle bisey var mi? Lutfen tecrube ve tavsiyelerinizi yazin. Son olarak bebegi cok asiri aglama boyutu olmadigi muddetce her agladiginda kucaga almamak bazen aglamasina izin vermek dogru mu sizce?