Mohterefn02 bende 4 ay emzirebildim. Çok fazla meme reddi yaşadım. Sağıp verdim. Gece emzirdim ama belli bir süre sonra onu da istemedi. Çok Üzüldüm yıkıldım agladım yıprandım ama suan Saglıklı olması herşeyi önünde. Bende çok isterdim emsin, doya doya emzireyim ama olmadı. Kendimi üzdüğümle kaldım. Sırf bunu için 2. Çocugu istiyorum bile dedim bencilce.
Depresyona girdim resmen, hıncımı etraftan cıkardım. Deli gibi sağım makinası aradım, en iyisini bulmak için. İstedigini alamayıp Yollarda ağlayarak eve döndüğümü bilirim. Ama geçiyor, gerçekten o üzüntü yavaş yavaş geçiyor. İçimde ukte kaldı o ayrı ama yapacak birşey yok. O yüzden sende üzme kendini. Beni etrafımda kimse desteklemedi, üzme kendini demesi eşimden başka. Ama sen üzme kendini.