2cocukluNur Merhaba anneler tatil için İzmir’e gelmiştik çocukla gezebileceğimiz güzel yer mekan önerisi alabilir miyiz şuan çeşmedeyiz çeşmenin çarşısını gezdik Alaçatıya gittik bugün son günümüz güzel değerlendirmek istedik 😊şimdiden teşekkürler 🌷🙏🏻❤️
2cocukluNur Mavi2020 şimdi netten baktım sığacık dediğiniz bu renkli çiçekli güzel sokaklar mı acaba oraya gitmiştik çünkü çok benzettim 🥰 çok teşekkürler bu arada 🙏🏻🙏🏻