Eliska Bebeğim henüz 11 günlük. Sulu yaralar çikmiş. İçi sari sulu. Kimlerde oldu böyle bi şey? Çox endişeleniyorum. Doktora götürdük oluyo dedi bebeklerde böyle bi şey. İlaç krem verdi doktor yapiyorum ama yinede çikiyor. Napayim ne edeyim bilmiyorum.
Prensesannesi38 Eliska isiliktir o sıcaktan oluyor özellikle boyun bölgesinde falan çok bastırmayın üstünü falan duş aldırın doğal yöntemlerle geçiyor kendiliğinden biz pudrada kullanmıştık ama zararlıymış
rua_da_senhora_das_verdades Eliska krem vb kullanmanıza gerek yok. Normal oluyor öyle sivilce gibi. Zamanla geçiyor.
Eliska Prensesannesi38 evet evet boyunda çok var. Gördükce kalbim dayanmiyor çok çikmiş. Ne zaman geçer acaba?