biimiyomyardimet aynısı bebeğimde de vardı. Biz doktora götürdük. Sadece serum fizyolojik kullanmanızı önerdi. Her emme veya beslenme öncesi diyeyim, burnunu açıyorum. Günde 8 9 kez açıyorumdur. Bir küçük şırıngayı doldurup yarısını bir burnuna diğer yarısını bir burnuna sıkıyorum. Hırıltısı şuan geçti çok şükür. Ama açmadığımız zaman burnunu gene oluyor.. ayrıyeten burun aspiratörlerini hiç kullanmadım. Hiç de önermiyorum. Çok zararlı olduğunu düşünüyorum açıkcası..