13 aylık kızım var doğduğundan beri dışarıda Bebek arabasında normal arabada ne kadar yorulursa yorulsun uyumuyor illa yastığa koyup eeee e diyeceğim başka şekilde uyku yok isterse 7 saat ayakta uyumadan kalsın yastığa koymamı bekliyor bugün en son uykusunu 2 de uyudu sadece 30 dakika yani 3 den beri ayakta hala da bekliyor mızmızlanıyor huysuzlaşıyor ama ne bilim mama içerken bile gözleri gitse de kendine gelmeyi sağlayıp açıyor. Önceden çok sorun etmiyordum ama artık büyüdü dışarıya gezmeye gidiyorum ne bilim oturmaya felan avm ye uykusu geldiğinde uyumaması beni rahatsız ediyor sallayıp uyutunca da 1 saat kendini sallatıyor uyku eğitimi vermeye karar verdim ama bu sefer de dışarıya çıktığımız zaman daha işkence olacak sizler nasıl uyutuyorsunuz nasıl yapıyorsunuz ne denediysem olmadı da çaresiz kaldım uykuya geçmekte neden zorlanıyor acaba