Merhaba kızlar, dedemi kaybedeli çok kötü şeyler yaşıyorum psikolojik. Evde yanlız durmaktan korkuyorum anksiyete ve panik atak belirtilerim var. Ev doktorunda randevum var muhtemelen psikiyatriye yöndendirecek ama aynı zamanda bana sakinleştirici bişeyler yazar mı?