SenaSencer malesef bir yaş sendromu. Uzunca bir süre de devam ediyor. Önemli olan aglamalarina karşılık vermemek. Yani ağlıyor diye istediğini yapmamak. Mesela ağladı ağladı yarım saat sonra istediğini yaptınız diyelim bir sonraki ağlamada daha önce şu kadar ağladım istediğimi yalti şimdi de o kadar aglamaliyim diye düşünürlermis. Çok çok zor bi dönem biliyorum. Bide konuşamak ekstra bir sınır yaratıyor. Benim oğlum anlatamadıkca kafasını vururdu yerlere. Ama siz istikrarlı olunca normalden daha az sancılı geçiyor.