Ya 22. Ayına girecek bir çocuğum var ama böyle aylardır insanlardan korkuyor. Annemi babamı çok seviyor ama.onlar geldi mi kaçıyor gittikleri zaman gitti diye uzuluyo ama ben ve babasının disinda kimsenin yüzüne bile bakmak istemiyo kaviyo arkama saklaniyo bacak arama giriyo. En basiti asansore binicez içerde biri varsa kıyamet kopuyo. E mecbur binmek zorunda kalıyorum orda bir sürü inlemeleri oluyo anne anne arkama saklanıyor bu çocuk insnalardan neden bu kadar korkuyor başka kimsede görmedim böyle birşey. Evde yalnızım onunla ama parka falan da götürüyorum çocuklara yapmiyo yetişkinlere yapıyor ve çok zorlanıyorum artık