Yagmur12 Sezeryanla dogum yaptım 4 ay oldu ama adetim düzensiz mesela adetimi görüyorum 4 gün kesintisiz inanılmaz bi kanamam oluyor sonra bi anda kesiliyor 2 3 gün sonra tekrar oluyorum