6 ay 20 gunluk bebeğim var mama ile besleniyor ama her mama içişinde feryat figan sürekli ağlıyor. İçirmesem 3 gun icmeyecek mama 🥺 daha once mama icmedigi icin kan degerleri düştü hasteneye yattik yine aybi döngüye girecek diye korkuyorum. Bir yandan da diş çıkarmaya çalışıyor galiba onun huzursuzluğu da var ama ne yapacağımı şaşırdım. Bu konuda tecrübesi olan yazarsa cok sevinirim