Marinedeniz “kimi en çok” diye sormanız da çocuğun birisini tercih etmesi demek oluyor. “Beni seviyor musun” diye sormak da yanlış, yarın öbür gün biraz daha büyüdüğünde sizinle zıt düştüğünde “seni sevmiyorum” cümlesini kurabilmesini kolaylaştırır. İlle sormak istiyorsanız “beni ne kadar seviyorsun” diye sorabilirsiniz, bu sorular arasında en zararsızı. Babaannesi haftada 1 gün görüyorsa bunları öğretmesi pek mümkün görünmedi bana, saatlerce torunuyla yalnız kalıyorsa orasını bilemiyorum tabiiki