demirkarbon 32 günlük olduk ama sarılık devam ediyor bugün tahliller vereceğiz başına gelen çok korkuyorum
__mom demirkarbon canım bizde 2 aylık olduk daha yeni yeni atıyor vucüt doktorlar bazen geç açılabiliyor vücuttan dedi görüntüsü
Bebegmmm demirkarbon benim ilk bebek 40 i çıkana kadar zor atlatti. Havalar da sıcak ya sıcak havada bebeğin uyanmasi çok zor oluyo o yüzden de utanmıyor sarılık oluyodur emzircegin zaman üstünü tamamen soy zibinla kalsın serin bir odada emzirmeye çalış ayaklarını gidikla uyansın eğer çok kilo verdiyse bu süreçte zaten mama içirmek zorundasın doktoruna göster tabi once
Woman35 demirkarbon yarım saatte bir 1 1-5 saatte bir emzirin geçiyo merak etmeyin 2 saati bulmamaya çalışın 🙏🏻 Geçicek inşallah
Senayys demirkarbon hiç korkma canım uzamış sarılık oluyor,anne sütü sarılığı diye de geçiyor bizimki 3 ay sürmüştü rengi kapkara oluyordu oğlumun gözünün beyazları bile sarıydı eninde sonunda geçiyor 🙏🏻
Haffuse Cok gecmisler olsun endise etme, neredeyse her beis yasiyor, Biz uzamis sarilik yasadik kizimin renginin acilmasi 2⁵ayi buldu… Beslenmesi iyi ve kilo alimi varsa doktorlar artik risk olmadigini soyledi… Iyi mi beslenmesi ve kilosu?…
Busra2089 demirkarbon 40ı çıktıktan sonra düzenlemeye başladı kilo alımı iyiydi kanda verdik bir şey çıkmadı bizim 2 aylık olunca tamamen bitti çok şükür. Kan testlerini yaptırın bir şey çıkmazsa inşallah sıkıntı olmuyor
demirkarbon Teşekkürler arkadaşlar dün kah idrar tahlilleri verdik 1 tanesi 3 hafta sonra çıkacak diğerleri iyi dedi doktor troid vs. Yanlış anlamadiysam sonuçlar da 11 sarılık değeri , doktorda uzamış sarılık 3 4 ay sürebilir dedi. Diğer değer çıkınca duruma göre bir tahlil daha isticek ama korkma bol bol emzir dedi . 2 saat beklemeden emzirmeye çalışıyorum bazen sıkılıyor istemiyor. Perşembe günü 1. Ay kontrolundr kilo boy baş çapı vs çok iyi çıktı. Kilosu iyi olduğuna göre besleniyor sanıyorum.