Kubraibis 3 gün önce bebeğimin göbeği düştü 1 gün bekleyip banyo yaptırdık. Dün göbeğinde kan gördük doktora götürdük temizledi ve K vitamini yapıldı ama bugün yine kan var ne yapmam gerek ?
leopar Kubraibis çok mu gelşyor kızımında öyleydi ama doktor normal dedi çok akmadığı sürece 2,3 damla kadar
Candeqer23 Kubraibis çocuk Dr gittiniz mi kendisi normal dediyse sıkıntı yapmayın. İçim rahat etsin diyorsanız gidin Dr derim. Enfeksiyon kapabilir yenidoğan bir bebekten bahsediyoruz. Tedbirli olalım derim
Mervearc Kubraibis hiç korkmayın aynı şeyi bizde yaşadık 10gunu bile buldu her açtığımda badyde sürülmüş kan görüyorduk bianda kendiliğinden geçecek k vitamini olduysa zaten korkmayın.
Miniselif Canım cok normal benimde 4 5 gun surdu pamuk koyuyordum denemek ıcın pamukta kan oluyordu sonra gectı sıkıntı etme yani
Woman35 Doktorla iletişim halinde olun iltihap falan kapmasın göbeğini sürekli kuru tutun banyo yaptırmayın bizimde öyleydi az az kan geliyodu doktor sürekli kuru tut sakın ıslatma banyo yaptırma demişti
expectopatronum Kubraibis benim bebeğimin de öyle olmuştu çocuk hematolojiye götürdük tahlil yapıldı kanın pıhtılaşmaması (hemofili) gibi bi durum olabilirmiş bir de çocuk cerrahiye götürdük gümüş kalemle yakıldı.