Aktar gaz için acı elma yağı ve susam yağı verdi. Bebeğin topuklarına ve karın bölgesine sürüldüğünde gazını çıkarabildiğini söyledi. !Susam ve elma yağı bebeklere kesinlikle içirilmemeli zehirliyor!
Anne içinde susam yağını suya damlatarak içildiğinde bebeği emzirirken gaz olmadığını söyledi. Susam yağı içilerek kullanan var mı?
Denemek istemedim bebeğe bir zararı dokunur mu?