Terlikgeliyor Annem yatağa bağımlı hasta ,hastanede sonunda randevu bulabildim sağlık kurulundan ama silah ruhsatı,durum bildirir vb yazısı vardı . Engelli raporu alabilmek için doğru randevu mu alabildim acaba yoksa yanlış mı bilginiz varmı
Sebastiann Terlikgeliyor siz doğru almışsınız hastaneye başvurduğunuzda kaydınızı sağlık kurulu engelli diye açacaklar ben öyle hatırlıyorum hastanede çalışıyorum ama siz yinede teyit etmek için hastaneyi arayıp sağlık kurulana bağlanıp sorun isterseniz garanti olsun