Betul-08 bebeğin şu ihtiyacı olduğunu düşünüyorsan doktorumla görüş için rahat etsin ama ben 3 aylikta başladım havalar çok ısındı çünkü bebeğim durdu yerde şakır şakır terliyordu anne sütüyle karşılanmayacagini düşünüp günlük 10 CC ile başladım şu vermeye şimdi 30-50 arası içiyor duruma göre 5 aylık ek gıda tadimlarina da başladım ben iciriyorum