Bir ara benim kızımda öyleydi parka götürurdum yarım saat sonra anne artık evimize gidelim derdi yaada yoruldum anne hadi eve derdi neden yapardı bende bilmiyrm bazen yine yapıyor ama yanında çocuk varsa yapmıyor sanırım arkadaş sriyor kendisi sıkılıyor