Arkadaşımın oğlu 6,5aylık annesi günde 2kere mama veriyor sadece ,diğer öğünler Normal yemek(bebek için olanlardan çorba falan)Benimkide 6aylık banada öyle yap dedi.Amma doğuruluk payı be kadar bilemedim.Kızıma anne sütü verdiğim için 1yaşına kadar anne sütü dışında az biraz ek gida yemişliği vardı.iş mama olunca dengelemem zaman alıcak