uchetu ya aslında biz istemeden bebekleri çok emzirmeye alıştırıyoruz evet çok emmeleri güzel ama sindirme problemleri var işte malesef annenin sütü çoğalsın diye sürekli emzirin diyorlar ama dediğim gibi 2 saatte bir olması gerekiyor ben sarılığı var diye saatsiz emzirdim sürekli bebeğime emzik vermeyide ihmal ettim dediğim gibi çok emdiği için gaz problemi çoğaldı.. ben biogaia kullandım akşam 7 gibi veriyordum hergün 5 damla şeklinde emzirdikten sonra sıcak havlu yapıp koyuyordum karnına ve dikkatli bir şekilde bacak egzersizleri yaptırdım hep gaz çıkarsın diye ama kundak yapıp piş pişli elektrik süpürgesi sesi ile sallayarak uyuttum mecbur uyumayınca çok emmek istediği için 😓 çözüm oyalamanız bebeği sakinleştirme müzikleri ile sürekli emzirmeyin gerçekten yazık bebekler farkında olmuyorlar güvende hissetmek istiyor oyüzden emmek istiyor ama sarılın gezdirin dışarda oyalayın yani. Ben bukadar destek olabilirim size hepimizin bebeklerine sağlıklı günler inşallah bizlerle😇