Herkese günaydın. Dün 14 günlük bebeğimin sarılık değeri 15 çıktı.haftaya tekrar bakılacak. Emmede bir sorunu yok, uyanmada, çişini yapmada bir sorunu yok çok şükür.sarılığı geçirmek için özel olarak ne yapabilirim evde? Mesela ne yemeliyim nelerden uzak durmalıyım? Yardımcı olanlara şimdiden teşekkür ederim