Efna
Serum ilk gittigimizde zar zor delik desik ettiler takabildiler damarlari cekildi diye takamiyorlar yogun bakim hemsiresi ozelikle geldi bir serum oyle yedi bizde 3vgundur hastaneyldeyiz
Dun yine geldik tekrar yatis bu sefer serum takamadilar 5 kere denediler cok sivisiz kaldi
Buarada antibiyotik igne aliyor bogazi acayip derecede tahris oyuzden yemek istemiyor sadece su iciyor atesi kontrol altinda ama yinede verin dedi agri olmasin su 3 gundur ne yasiyoruz cok zor aglmaktqn baska bisi yapmiyor cok zorrr allahim kimseye yasatma