Ygzpri Anneler 3 aylık oğlum var meme emerken boğaZımdam ses geliyor emme sesi gibi değil boğazımızı kaşırız ya öyle bir ses guk guk gibi başına gelen var nedeni nedir sütüm mü yok acaba ?
Ygzpri Deletedmom_54 tazikli gelme problemi yaşamıştım ama interneten baktım süt az gelincedenoşabiliyor yazıyor. Ses böyle emme sesi değil ama boğazdan gelen bir ses
Deletedmom_54 Ygzpri o anda göğsünü çekip kontrol edebilirsin. Bende yaşadım tazyik sorunu ki kızım 5 ay 10 günlük hala devam ediyor süt yoğun gelmeye başlayınca aynı ses oluyor bizde ne yaptıysam önüne geçemedim
Ygzpri Deletedmom_54 sütüm azsa süt artırıcı çay içmeyi düşünüyorum ya tazinliyse iyice artıracam sütü boşaltamaya bilir o zamanda bakım bir dediğiniz gibi yapim