Gulra Bebeğim 3 aylık . Yazlığa geldik . Cok sıcak. İnce ipli bir zıbın giydirdim karnını müslinle örttüm coraplarınıda cıkardım. Giydirmelimiyim?
cftcdln Gulra Tekirdağ’da yaşıyorum. 2 aylık. Doğduğunun ilk haftası giydirdim sadece 😂 Yani aslında kendin de anlarsın ya. Bir de el ve ayaklar dolaşımda son yer oldukları için genelde soğuk olabilirler -çorap ve eldivene rağmen-.
Denizanasi92 Gulra giydirme oda sıcaklığı ölçecek bir şey almanı öneririm 25 derece üstü çorap gerekmez