Kaderyerr oğluma da aşıyı yaptırdığım zaman gecesinde ateşlendi. Ama lütfen bebeklerinize ateşi 38 i geçmediği sürece ateş düşürücü vermeyin. Ya da gece ateşi çıkmasın diyip ateşi yokken de vermeyin. Bakın araştırın ateş vücudun savunmasıdır. Siz ateş düşürücüyü daha ateşi yokken verdiğinizde vücudu savunmasız bırakıyorsunuz. Sık sık ateşi ölçün zaten 1 gün sürüyor ateşi. Önce ince giydirip eklem yerlerine ılık bez koyun. Baktınız düşmüyor ılık duş aldırın. Hala da düşmüyor ve 38 in üzerine çıkıyorsa öyle ateş düşürücü verin.