Edacln35 korkma sakın cnm, çok zor bir süreç ama geçiyor Allahın iznile, aynı sorundan benim oğlum da ilk doğduğunda küvöze alındı solunum sayıso fazla olduğundan, sanırım sizin de öyle 😔 Allah yardım etsin cnm çok zor bi süreç, sanırım şimdi antibiotil tedavisi vereceklerdir, 3. Günü takipnesi geçiyo ilacın bitmesini bekliolar biz 6 gece kaldık, 4. Günü emzirmeye çağırıyorlar, tedavisi bitince veriolar, senin yapman gereken sütüne sahip çıkman çünkü bebeğin küvözden çıkınca en çok sütüne ihtyacı olacak, ve orada çok iyi bakıolar emin ol,