Merhaba arkadaslar bebegım deliksiz uyurdu gece sadece emmeye kalkardı su 3 aksamdır gece 1:30 da kalkıp 3:45 gibi uyuyor az onde 4:45 te kalktı dahada ayaakta sureklı gaz cıkartıyor acaba uyanmasının sebebı bıyerı mı agrıyor yada gaz sıkıntısımı var diyeceğim ama gayette memnun halınden sesı ckmıyor aglamıyorda böyle bırsey yasayan var mı acaba 10 ay 15’gün