Merhaba, oğlum haftaya 8. ayını dolduracak. Son birkaç gündür 3,5-4 gibi uyanıyor ağlıyor geri de uyumuyor, emzirmek kucağa almak da işe yaramıyor. Dişleri daha çıkmadı, diş ağrısı mıdır atak mıdır nedir bilemedim. Başına gelen, bir çözüm bulabilen var mı?