Istahsiz bebek annesi olmak öyle zor ki.. Çaresi de yok malesef. Zamaninda neler cektim hala cekiyorum. Hüngür hüngür ağladigim cok oldu. Aksama kadar oglumun önüne yemek koymasam aciktim demez. Tek tavsiyem, sağlığı yerindeyse dert etmeyin kendinize. Biliyorum dert etmemek cok zor ama inanin insan yemiyor diye kendini paralamaktan bebekligini doya doya yasayamiyor. Allah tüm istahsiz çocuk annelerinin yardimcisi olsun