Bebekannesi60 su aralar her gece hemen hemen ayni saatte uyaniyor😄 allahtan bende esimde gece uyanik bir yapimiz var gece 2-3 de yataga giriyoruz sabah 8-9 gibi kalkariz uykuyu pek sevmiyoruz gibi diyebiliriz Yarim saat once kalkti aldik yataga iki sacini taradik bi altini degistirdik esimle konusup sohbet ederken bize laf yetistirdi falan tekrar esnemeye basladi bende ayagima aldim azcik salladim simdi uyudu iste toplam 45 dk falan surmemistir . Son 1 bucuk aydir boyle 😄