Kboss 1 aylık oğlum var. 2 saatte bir emziriyorum. Doğduğundan beri her bez değiştirmemde az da olsa kaka oluyor bezinde bu normal mi acaba
Rav-Ebu Kboss benimki de aynı 🙈doğduğundan beri hiç çişi tek görmedik hep kakalı çiş bezi hep dolu az bisi yapıyor ama yapıyor işte
Kboss Bir de normalde hardal renginde normal kaka renginde yapiyor ama küçük küçük yeşil renkte kaka da oluyor. Bu neyin göstergesi acaba
Kalpatisi_ Kboss hemşire bana sen ne yersen bebeğinin kakasında da onu görürsün. Yeşillik ağırlıklı beslenirsen yeşil olur, başka şeyler yersen sarı olur vs vs örnekler vermişti. Yeşillik bişey yediyseniz bebeğiniz onu çıkartmıştır 🤭
Y6_ Bnn kide 13 günlük pırtlarken kaçırıyordur dedi dr. Önemli değil dedi bn evham yapıyorum herşeye ilk bebeğim olduğu için
Aysenur173 Kboss benim kızımda öyle yapardı ama 8 bez oluyordu bizim gunde erkek çocuklarin gelişimi daha önde oluyor diye olabilir