Ysf-kn Ben hamilelikten önce gitmiştim 4 seans. Doğumdan sonra fazlalaştı tabii ama hepten eski hali gibi de değil kıl yoğunluğu. Ben tam bitiremeden hamile kalınca böyle oldu maalesef yoksa etkili diye düşünüyorum. Ama aman dikkat ince tüyler kalınlaşıyor. Ben bilsem koluma yaptırmazdım mesela. İncecikti tüylerim kolumda lazerden sonra kapkalın siyah oldular. Tam da bitiremeyince kaldılar öyle çok sinirim bozuluyor gördükçe. Kol zaten zaman alırmış bitmesi. Keşke bilseydim anlatsalardı bu durumu bana. Ama bacak, genital ve koltuk altımdan memnundum. Bir diğer eksi yanı da ilk iki üç seans canım çok acımıştı. Hele ilk seans Allah’ım hatırlamak istemiyorum ağlayarak çıkmıştım resmen acısından.. Acı eşiğiniz yüksekse belki sizde bu durum olmaz ama genelde giden arkadaşlarım da aynısını söylüyor o yüzden belirteyim dedim.