kızım yenidoğduğunda 5 gün sarılıktan hastanede yattı. 2 yaşında, hala içimde bir şüphe var gereksiz yatırdıklarıyla ilgili. Nasıl emin olabilirim? E nabızdaki değerler kayıtlar bir işe yarar mı?
(Sonrasında o hastanede çok büyük Bi olay yaşadım güvensizliğimin sebebi o.)