Tatlisannee Kızlar bebeğim sekiz aylık hala adet olmadım ve çok çabuk sinirleniyorum anneme eşime babama karşı ters cevaplar veriyorum sonra pişman oluyorum hep bi sinirlilik halim var napıcam bilmiyorum benim gibi olan var mı bi an önce adet olayım istiyorum 😔
biryazmasali Tatlisannee doğumdan sonra bnde hiç feçmedi eşimin rahatlığından hep bir gergnlk var adet oldum bn 40.günde ona rapmen hayatın değişti adapte olmaya çalışıyrsnz bnce
Minik_kusummm Tatlisannee dogumdan sonra bend öyle oldm adet oldum kirkim çıkınca ama aşırı sinirli biri oldm herşeye bağırıyorum kızıyorum eşimle iki medeni insan gibi bile konuşamıyorum hemen bağırıp terliyorum elimde değil istemsz oluyor pskiyatriye gitmek istiyorm çünkü su an dogudayiz evden dışarı çıkamıyorm iyice bunaldım buda ekstra sinir yaptı beni 😓
incitanesii Tatlisannee ay alakalı değil ama 5 gün geciktim beynimde kıvılcımlar atıyor resmen 🤯 korunuyoruz ama biyandanda ya hamileysem korkusu bi yandan ev işi bi yandan kızım derken gün sonu alev topuna dönüşüyorum bu ara
Tatlisannee biryazmasali ben de sürekli gerginim bebeğime yansıtmamaya çalışıyorum ama herşeye sinir oluyorumm yoldan geçen insanlaraa bile
Tatlisannee Minik_kusummm inşallah bu sinirlilik halimiz uzamaz da rahata ereriz ya sonradan pişman oluyorum ama 😒 sizin de işiniz zor Allah yardımcımız olsun
biryazmasali Tatlisannee ben bunu çocukla beraber bir tek bizim hayatımız değişiyor ona bağlıyorm artık saldım kocam bugun nasılsn dese sayıyorum bütün olmszlkları bi şeklde tartşyrZ ama sinirlilik hep var kendinze zaman ayırın zamanla bi tik daha azaldı 1 yıl yoğun yaşadım
Minik_kusummm Tatlisannee oğluma dahi bağırıp kızmaya basladm esimde gecen gun dedi sen iyice kötüye gidiyorsn önce böyle değildin dedi doğu dahada kötü etti bizi ev bul memlekte git burda kötüye gidiyorsn dedi ben yine bağırdım tabi adama
Tatlisannee NiluferGunes dizi izlerken reklam giriyo diye offf layıp tv yi kapatıyorum o derece 😁 olalım artıııık
Minik_kusummm Tatlisannee esimin görevi sebebiyle cnm geçen yıl geldik iki yıl kaldi dışarı çıkmak yasak arkadas komsu yok sürekli dört duvar arasinda bunaldım artık iki yil icin gün sayıyorum
Minik_kusummm Tatlisannee terör bölgesi oldugu için sivil şekilde teror geziyor halkta zaten terör yandaşı geçen yil böyle değildi bu sene cok karıştı seneye dahada karışacak dediler seçim olduğu için
incitanesii Tatlisannee hayır 😥😥😥 testte alamadım malesef inşalah yarına kadar olurum bakalım olmassam test yapıcam inşallah