Bebelac aldım ama bebişe yaramadı açılmayan kutuları iade alıyorlar mı bilen var mı
Aseless evet ben iade yapmistim
Aseless açılmayan kutunun iadesi olur.
İade var diye biliyorum
umut_umut ayy inşallah vardır teşekkür ederim 🌸
Pnaar34 teşekkür ederim 🌸
jd16 teşekkür ederim 🌸