Bety Pure beauty markasını kullanan var mı çok olumlu yorum okudum . Ben ilk kez duydum , normalde uzun yıllardır note bb kullanıyorum ama merak ettim almak istedim . Bb creamim bitmişken alsam mı yoksa note bb devam mı etsem 🙂
Fidoss Bety yıllardır bb kremini kullanıyorum günlük için çok memnunum doğal ve pürüzsüz bir duruşu var çok açık tenli değilseniz iki tondan koyu olanı tercih edin koyu dediğim bariz bi koyuluk değil normal tonlarda duruyor zaten
Bety Yesillimon memnunun canım kolay kolay ürün değiştirebilen biri değilim merak ettim Olumlu yorumları okuyunca
Bety Seymaseda yanaklarım kırmızı bende cc düşünüyorum ama bb hakkında da çok olumlu yorum var kararsız kaldım 🥲
misk-iamber3 Bb si de çok güzel cc si de ikisini kullanmış biri olarak söylüyorum. Ve yıllardır da kullanıyorum yapısı dokusu falan harika cilt tonunu çok güzel eşitliyor ve pürüzsüz duruyor ben çok seviyorum tavsiye ederim🥰
Bety misk-iamber3 yorumlar genelde bu yönde bende merak ettim note bb den memenunum aslında ama bu daha uygun fiyatlı acaba yorumlar gerçek mi diye burda sormak istedim teşekkür ediyorum 💘
Nuriyek Bety bende 1 aydir bbsini kullaniyorum guzel gercekten cildim puruzluydu kullandigimdan beri garip bir sekilde yok
Bety Semire bende 6 yıldır note kullanınca böyle birden geçiş yapamıyorum maalesef ama sizlerden olumlu yorumları duyunca internetten bile sipariş vermekten vazgeçtim hemen gidio alacağım🥲