Huma_kus34 hamileydim tatildeydim. Önce zorlandım sonra lağman yaptım be dışarı bişeler çıktı. Gerçekten çok perişan haldeydim. Zor yürüyor zor oturup kalkıyordum. İlaç verdiler iki tane bi tanesi lağman gibi delikli içeriye de sıkıyorsun diğerinide dışına sürüyorsun. 3 gün kullandım asla hafifletmedi bile. Direk sarı kantaron sürdüm makyaj pamuğuyla koydum oraya yani. Ve çok şükür hemen rahatlattı.