Merhaba arkadaşlar, bugün doktor kontrolüne 1 ay 3 günlük bebeğimi götürdüm ve kontrolde kalpte üfürüm duyduğunu söyledi çok endişelendim 2. Olarak başla doktora gidip tekrar teyit etmek istedim 2. Gittiğim doktorda üfürümü duydu %90 kapanır iyileşir dedi ama çocuk kardiyolojisine gidilmesi gerekiyor dedi en net sonucu öğrenmek için ve yaşadığım şehirde çocuk kardiyologu yok erken saatlerde yola çıkıp ankaraya gideceğiz bu durumu daha önce yaşayan var mı ?