Goktugmom_ Kızlar evlilik yıldönümümüze az kaldı gönül isterdş bi pırlanta bileklik ama şuan mümkün değil kredi vs aklımda bi hediye de yok ama eşimin bir şey almasını da istiyorum
Minikmucizem_10 Goktugmom_ Benim söylememle alacaksa hiç almasın daha iyi.Zaten gönlü varsa kendi alır sürpriz yaor.Kendi ağzımla ne doye isteyeyim.Heleki durumumuz yoksa borcu varsa hiç istemem kıyamam eşime.Gönüller bir olaun yeter.