Kızlar bilen bilir atoniyi ilk doğumumda yaşadım sezaryenden sonra çok zordu çok şükür masajlarla kanamam durdu. Şimdi 35 haftalık ikinciye hamileyim doktorum tekrarlayabilir diyor bende korkuyorum atoni geçirip diğer doğumunda geçiren veya geçirmeyen var mı merak ediyorum