Bebeğim iki aylık ve biraz gaz problemi yaşıyoruz. Geçenlerde bir gün boyunca hiç uyumadı 20 saat kadar akşamına acile götürdük. Hatta evde kakalı bezini temizledim öyle götürdük. Doktor muayene etti. Lavman ve fitil verdi hastanede yapıldı. Ben kakasını yapabiliyor demiştim her bezine yapıyordu yani. Olsun gazı da çıkartır dedi yapıldı ve reçeteye duphalac yazdı. Ertesi sabaha kadar hiç kaka yapmamış kızım. Lavmanda boşaldı demek ki dedik. Baktık gün içinde de yapmıyor ve sancısı da çok var. İnternetten araştırdım baktım şurup iÇin gaza da iyi gelir diyor denedik. Onunla beraber yine bi sürü aynı lavman gibi kaka yaptı. Sonraki iki günümüzde de şurubu içmeyince sancılanmalaro arttı sadece gaz sancısı saatlerinde değil gün içinde de ıkınmaya canı acıyormuş gibi bağırmaya başladı. Ben de panik oluyorum kabız heralde canı yanıyor diye şurup veriyorum sonra yapıyor. Yani diyeceğim hastaneye giderken kakasını yapabiliyorken şimdi ilaçsız yapamıyor. Bilgisi olan var mı bu şurup tembellik mi yaptı acaba keseyim diyorum canı acıyor diye mecbur veriyorum gene.