Olric11 Nesli06 ağda kazanım ve kartuş ağda makinem var yaklaşık 10 yıldır kendim alıyorum Sesu kullanıyorum markası Ilık , roll on , boncuk ağda hepsi sesu Ben bu işte profesyonel oldum 😅😅